Mefisto Avah
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 21:32, 19 Lis 2010 |
|
Kim jest Łowca?
Łowca to klasa niezwykle zróżnicowana, która oferuje wiele możliwości rozwoju. Doświadczeni Łowcy dzięki znajomości rytuałów natury potrafią wpłynąć na środowisko i manipulować nim tworząc kilkupoziomowe Duchy. Stawianie najróżniejszych pułapek to również ich specjalność, przez co są w stanie zaskoczyć niczego nie podejrzewającego wroga. To jedyna klasa, która posiada zdolność rzucenia uroku na zwierzęta i tym samym odpowiednio kształcony Łowca staje się prawdziwym Władca Bestii. Ze względu na szeroki wachlarz umiejętności może być używany jako postać wspierająca drużynę z daleka. Jego główną broń stanowi łuk, dlatego też potrafi z dystansu swoimi strzałami spowodować u przeciwnika zatrucie, krwawienie, kulenie, z bliska oślepić wojownika, a także skutecznie przerywać czary magów. Nie jest to postać zadającą na raz ogromne ilości obrażeń, lecz dzięki naprawdę mocnej zbroi redukuje obrażenia od żywiołów stając się trudnym przeciwnikiem dla magów. Łowca nie używa żadnej magii i ze względu na to ilość jego energii jest niewiele wyższa od wojownika.
Grupy Umiejętności:
Expertise - Ekspertyza - atrybut dostępny tylko dla pierwszoklasowego łowcy. Wraz ze zdobywanym poziomem ekspertyza za każdy punkt redukuje o 4% koszt: umiejętności, ataków, glifów, przygotowań, rytuałów natury, okrzyków, postaw i pułapek. Dzięki rozwijaniu zdolności z tego atrybutu Łowca posiada miedzy innymi możliwość szybszego poruszania się, blokowania ataków, przerywania czarów wroga i szybszej regeneracji własnych umiejętności. Redukowanie kosztów energii jest niezwykle korzystne dla szybszego wykańczania przeciwnika.
Beast Mastery - Władanie zwierzęciem - Łowca potrafi zaczarować zwierze, które będzie podążać z nim wszędzie i wraz z nim zdobywać kolejne poziomy. Rozwijanie Władania Zwierzęciem może być niezwykle przydatne do walki z dystansu. Zwierze, silnie za sprawą tego atrybutu, zadaje wrogowi obrażenia z bliska, dzięki czemu przeciwnik jest atakowany przez dwie jednostki na raz. Zwierzę walczy zawsze blisko wroga , przez co jest w stanie odwrócić uwagę od stojącego z tylu jego pana. Zainwestowanie punktów we Władanie Zwierzęciem sprawia ze zwierzę jest silniejsze i bardziej wytrzymałe. Oprócz tego Łowca posiada umiejętności leczenia i wskrzeszania swojego zwierzęcego towarzysza.
Marksmanship - Łucznictwo - Wiele umiejętności łuczniczych rozwija się dzięki temu atrybutowi. Każdy lepszy łuk wymaga Łucznictwa na wyższym poziomie, przez co Łowca jest w stanie zadać większe obrażenia. Atrybut ten udostępnia kilka przydatnych umiejętności nie tylko związanych z siła obrażeń, ale także z zadawaniem stanów przeciwnikom takich jak krwawienie czy spowolnienie. Istnieje także możliwość szybszego wystrzeliwania strzał poprzez stosowanie Read The Wind lub Favorable Winds. Łucznictwo jest podstawą dla Łowcy korzystającego z łuku.
Wilderness Survival - Przetrwanie w Dziczy - Jedyny atrybut , który umożliwia Łowcy leczenie samego siebie za pomocą dwóch umiejętności : Troll Urgunet i Healing Spring. Jednak nie na tym kończą się zalety Przetrwania w dziczy, gdyż rozwijanie go spowoduje, że Łowca będzie skutecznie przeszkadzał wrogom przygotowując dla nich niewidzialne pułapki. Niezwykle istotna role odrywają tez Duchy, które działają na dość dużym obszarze i większość z nich trwa ponad 100 sekund. Dzięki nim Łowca jest w stanie manipulować rodzajem zdawanych obrażeń, czy tez spowalniać rzucanie Zaklęć i Przekleństw. Duchy działają zarówno na wrogów jak i sojuszników, dlatego tez odpowiednio dobranie umiejętności drużyny i taktyki pod katem używania Duchów może zdziałać wiele na jej korzyść. W trybie PvP (łowca - Spirit Spamer) mogą być także źródłem energii dla Nekromantów z Soul Reaping.
tekst źródłowy: [link widoczny dla zalogowanych]
Praktyka!!!
Broń
Nieodzownym elementem rangera jest łuk. Łuki dzielimy ze względu na:częstotliwość strzelania, czas lotu strzały oraz zasięg(dmg pomijam bo przyjmuję max czyli 15-28). Warto więc brać pod uwagę te cechy przy wyborze łuku do misji.
(szczegóły: [link widoczny dla zalogowanych])
Popularne "buildy"
1. Build:R/any Hard Mode Spike Trapper
Template code: OgAScZMHNP5Kf5IX4H/5A
(Spike Trap,Dust Trap,Barbed Trap,Flame Trap,Serpent's Quickness,Whirling Defense,Storm Chaser,Winnowing)
Alternatywą dla: Whirling Defense oraz Storm Chaser są:
Trapper's Speed
Piercing Trap
Troll Unguent
Osobiście bardzo dobry buld np w Zaishen Challenge, Zaishen Elite oraz na UW(The Underworld). W zaishen Elite zazwyczaj w teamie(4 osoby) jest właśnie 3x traperów + 1x elementalista ognia daje to najlepszy wynik.
2. Build:R/any Barrage Ranger
Template code: OgAScxMHL+xqGAAAAAo4A
(Barrage,Distracting Shot,Savage Shot,4-7 Optional,Lightning Reflexes)
Optional:
Favorable Winds
Sloth Hunter's Shot
Jest wiele jeszcze innych ale zazwyczaj to kwestia rodzaju przeciwników z którymi się będziemy musieli zmierzyć dlatego nie wymieniam.
3. GvG lub jak kto woli PvP czyli walki drużynowe
Template code: OgMU8mLjzcO+6HDAo4Mb+15VBA
(Magebane Shot,Distracting Shot,Optional,Lightning Reflexes,Apply Poison,Natural Stride,Mending Touch,Resurrection Signet)
Zadanie łowcy w takich pojedynkach jest dosyć jasne tzn zadawać obrażenie wyniszczające i osłabiające np nakładając truciznę co zmusza rywali do leczenia i odwraca uwagę i oczywiście samemu zdążyć uciec.
4. Inne
[link widoczny dla zalogowanych]
Temat w opracowaniu!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mefisto Avah dnia Nie 21:42, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|